При виконавчому комітеті Боярської міської ради функціонує Центр надання адміністративних послуг

8 Червня 15:12

5-2196539Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) – це відокремлений структурний підрозділ, що функціонує при виконавчому комітеті Боярської міської ради та підпорядковується безпосередньо міському голові Олександру Зарубіну. Щотижня центр надання адміністративних послуг обслуговує близько 120 користувачів послуг. При зверненні до ЦНАП замовник послуг дає  згоду на обробку персональних даних.

1-8349963

 

Персональний склад:

Начальник центру – адміністратор:

Ткаченко Ірина Володимирівна

Головний спеціаліст – адміністратор:

Гаврилюк Наталія Миколаївна

Головний спеціаліст – адміністратор:

Герман Анна Володимирівна

Основні завдання роботи ЦНАПу:

  • створення зручних та доступних умов для отримання необхідних громадянам та суб’єктам господарювання адміністративних послуг при особистому зверненні;
  • максимальне спрощення технологій надання адміністративних послуг;
  • мінімізація витрат трудових, матеріальних та часових ресурсів;
  • оптимізація доступу замовників до адміністративних послуг шляхом підвищення їх відкритості за рахунок створення нових можливостей і зручностей;
  • забезпечення прозорості виконання адміністративних послуг та гнучкості з врахуванням специфічних особливостей і потреб їх одержувачів.
  • запобігання корупції, оскільки при зверненні замовника послуг до органів місцевого самоврядування повністю відсутній контакт з безпосереднім виконавцем послуги.

 

Перспективи роботи

А у найближчих планах – оптимізація та спрощення робочого процесу шляхом впровадження електронного документообігу. Вже зовсім скоро ви зможете також отримати послуги ЦНАПу у режимі он-лайн через портал державних послуг iGov.

iGov – це спільний проект волонтерів з різних куточків України та світу. Завдяки їх плідній роботі громадяни можуть отримати необхідні документи чи послуги в одну мить, уникаючи черг і багатомісячного очікування.

Принципи роботи

Основними принципами в роботі з відвідувачами в центрі є ввічливе ставлення до кожного відвідувача, розуміння проблем з якими звертається до нього користувачі послуг, прагнення максимально швидко знайти їх рішення.

  • доступність та зручність отримання послуг громадянами;
  • орієнтація на суб’єкта звернення;
  • зрозумілість процедур;
  • організаційна єдність;
  • відкритість та прозорість;
  • оперативність та своєчасність у вирішенні питань;
  • забезпечення доступу суб’єктів звернень до інформації про стан, хід та результати розгляду їх звернень.

 

Докладніше про послуги та режим роботи ЦНАПу

Чат-бот Гаряча лінія
Перейти до вмісту