Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки

Видача будівельного паспорта забудови

Послуга надається органами містобудування та архітектури для фізичних та юридичних осіб.

Будівельний паспорт включає умови та обмеження щодо розміщення, будівництва або реконструкції об’єктів на земельній ділянці.

Необхідний документ для початку будівельних робіт, що забезпечує відповідність місцевим планувальним нормам.

1. Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг 08150, Київська область, Фастівський район, м. Боярка, вул. М. Грушевського, 39
2. Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт ЦНАП еmail: cnap@mistoboyarka.gov.ua

тел. 067-204-09-40

 

      Умови отримання адміністративної послуги

3.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Звернення особи, що має право власності або користування земельною ділянкою в Боярській міській територіальній громаді
4.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

Оформлення будівельного паспорта

  1. Заява встановленого зразка.
  2. Документи:
    • Для юридичних осіб – установчі документи.
    • Для громадян – документи, що посвідчують особу та ідентифікаційний код.
  3. Витяг з реєстру територіальної громади про місце реєстрації.
  4. Копія документа, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою:
    • Державний акт, свідоцтво, договір купівлі-продажу, дарування, витяг з ДРРП або договір суперфіцію.
  5. Копія документа, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна (у разі нерекласифікованого права власності) або згода власника на реконструкцію/реставрацію.
  6. Ескізні наміри забудови:
    • Місце розташування будівель та споруд, відстані до меж, інженерні мережі, фасади, плани поверхів, габарити, системи інженерного забезпечення тощо.
  7. Проект будівництва (за наявності).
  8. Засвідчена згода співвласників земельної ділянки або житлового будинку на забудову.
  9. Копія витягу з державного земельного кадастру (ДЗК) (за наявності).
  10. Копія кадастрового плану (за наявності).
  11. Копія топографо-геодезичної зйомки в М 1:500 (за наявності).

Підтвердження наявності будівельного паспорта

  1. Заява встановленого зразка.
  2. Документи:
    • Для юридичних осіб – установчі документи.
    • Для громадян – документи, що посвідчують особу та ідентифікаційний код.
  3. Витяг з реєстру територіальної громади про місце реєстрації.
  4. Копія будівельного паспорта забудови земельної ділянки.
  5. Копія документа, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою.
  6. Копія документа, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна або згода власника на реконструкцію/реставрацію.
  7. Лист про підтвердження наявності будівельного паспорта від уповноваженого органу містобудування та архітектури.

При подачі копій документів обов’язкове пред’явлення їх оригіналів.

5.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи надаються суб’єктом звернення особисто або уповноваженою особою за довіреністю.

6.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

 

7.

Строк надання адміністративної послуги

Для видачі будівельного паспорта: протягом 10 календарних днів з моменту прийняття рішення виконавчим комітетом Боярської міської ради.

Для підтвердження наявності будівельного паспорта: протягом 10 календарних днів з моменту подання документів.

8. Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги 1. Неподання повного пакета документів, визначених пунктом 2.1 або 2.2 цього розділу.

2. Невідповідність намірів забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації на місцевому рівні, будівельним нормам і правилам.

3. Подання замовником заяви в довільній формі про відмову від отримання будівельного паспорта.

9. Результат надання адміністративної послуги Будівельний паспорт забудови земельної ділянки із реєстрацією в реєстрі будівельної діяльності
10. Способи отримання відповіді (результату)

Особисто або через уповноважену особу у адміністратора ЦНАП.

* При зверненні до адміністратора пред’являється паспорт суб’єкта звернення. У разі звернення уповноваженого представника – довіреність, паспорт представника та їх копії.

Чат-бот Гаряча лінія
Перейти до вмісту