Графік прийому громадян

Графіки прийому проводяться за адресою м.Боярка вул. Грушевського,39

Прізвище, ім’я по батькові Посада Дні тижня Години прийому
1 Зарубін О.О. Міський голова щосереди 14:00-16:30
2 Перфілов О.Л. Секретар ради щосереди 09:00-12:00
3 Кочкова Т.П. Перша заступниця щовівторка 09:00-12:00
4 Ульянова Н.Ю. Заступниця голови щовівторка 14:00-16:30
5 Мазурець В.В. Заступник голови щочетверга 09:00-12:00
6 Саламатіна Г.О. Керуюча справами щопонеділка 14:00-16:30

Прийом громадян, які відповідно до законодавства мають право на позачерговий прийом, здійснюється позачергово.
Запис на особистий прийом громадян: 0672040995
Начальник відділу документообігу, контролю та звернень громадян – Марина Купар

ПІБ Посада День та час прийому Адреса
1 Бондаренко О.В. Староста Забірського округу щосереди
09:00-16:00
(перерва 12:00-12:45)
с. Забір’я, вул. Гончаренка,12
2 Черноус О.М. В.о. старости Княжицького округу щосереди
09:00-16:00
(перерва 12:00-12:45)
с. Княжичі, вул. Воздвиженська,2Б
3 Савчин В.М. Староста Новосілківського округу щосереди
09:00-16:00
(перерва 12:00-12:45)
с. Новосілки, вул.Кучеренка,43
4 Гришутіна О.П. Староста Жорнівського округу щосереди
09:00-16:00
(перерва 12:00-12:45)
с. Жорнівка, вул. Лесі Українки,2
5 Якимчук Т.А. В.о. старости Малютянського округу щосереди
09:00-16:00
(перерва 12:00-12:45)
с. Малютянка, вул. Перемоги,1
6 Пазюра Л.В. Староста Дзвінківського округу щосереди
09:00-16:00
(перерва 12:00-12:45)
с. Дзвінкове, вул. Грушевського,3
7 Бесарабець В.О. Староста Тарасівського округу щосереди
09:00-16:00
(перерва 12:00-12:45)
с. Тарасівка, пров. Патріотів,4

Прийом громадян, які відповідно до законодавства мають право на позачерговий прийом, здійснюється позачергово.
Начальник відділу документообігу, контролю та звернень громадян — Марина Купар

Графіки прийому проводяться за адресою м.Боярка, вул.Грушевського,39

Назва управління, відділу, сектору День, час прийому, № кабінету
1 Управління міжнародного співробітництва, економічного аналізу та стратегічних комунікацій ср. 09:00-16:00 (перерва 12:00-12:45), каб.205
2 Управління розвитку інфраструктури та ЖКГ ср. 09:00-16:00 (перерва 12:00-12:45), каб.204
3 Відділ документообігу, контролю та звернень ср. 09:00-16:00 (перерва 12:00-12:45), каб.105
4 Відділ юридичний ср. 09:00-16:00 (перерва 12:00-12:45), каб.114
5 Відділ супроводу роботи ради вт.13:00-16:00, ср.09:00-12:00, каб.108
6 Відділ містобудування та архітектури ср. 09:00-16:00 (перерва 12:00-12:45), каб.116
7 Відділ землевпорядкування, кадастру, екології ср. 09:00-16:00 (перерва 12:00-12:45), каб.113
8 Служба управління персоналом ср. 09:00-16:00 (перерва 12:00-12:45), каб.115
9 Відділ бухгалтерського обліку і звітності ср. 09:00-16:00 (перерва 12:00-12:45), каб.207
10 Сектор охорони здоров’я ср. 09:00-16:00 (перерва 12:00-12:45), каб.110
11 Сектор цифровізації ср. 09:00-16:00 (перерва 12:00-12:45), каб.14
12 Військово-облікове бюро ср. 09:00-16:00 (перерва 12:00-12:45), каб.6
13 Головний спеціаліст з питань запобігання корупції та виявлення корупції ср. 09:00-16:00 (перерва 12:00-12:45), каб.13
14 Головний спеціаліст з публічних закупівель ср. 09:00-16:00 (перерва 12:00-12:45), каб.15
15 Головний спеціаліст з охорони праці ср. 09:00-16:00 (перерва 12:00-12:45), каб.115

Прийом громадян, які відповідно до законодавства мають право на позачерговий прийом, здійснюється позачергово.
Начальник відділу документообігу, контролю та звернень громадян – Марина Купар

Чат-бот Гаряча лінія
Перейти до вмісту